Sunday, February 6, 2011

Bowling Boys.

Petang semalam,aku dan sahabat2 ku pergi Astaka nak main bowling..
x tahu kenapa,aku sgt teruja nak bowling semalam..so,aku ajaklah sahabat selamanya aku iaitu pjoe,zack and kodin..nasib baik kitorg pergi dgn motor jer..kalau x konfem smpai kat astaka tgah malam..yer lah atas jmbatab sultan mahmud sgt sesak dan konfem ramai makan JEM..haha..
sampai jer,terus book satu link,then dpt diskaun skit coz student kan uolsss..
b4 main kitorg sepakat buat denda..siapa kalah first game,kena kiss SAHAR..second game kena kiss AZUAN...actually,name FIZA pun dicadangkan tapi semua x setuju sebab2 tertentu.HAHAHA.

1 JAM KEMUDIAN..
dua2 game PIJO kalah,boooo..so,dia kenalah kiss SAHAR & AZUAN..padan muka.nampak sgt x pndai main bowling..tgok mcm KODIN,winner uolssss...
lepas habis game,kitorg pun terus balik coz nak pergi party rumah FIZA.
MUKA2 LEPAS MAIN BOWLING.HAHA..THEN,YG BAJU BIRU TUE LAH LOOOOSER...

rumah FIZA..
sampai,rumah fiza semua segan nak masuk..padahal masing2 lapar giler..haha..
then,aku mengetuai rombongan untuk masuk rumah FIZA..masuk jer,aku terus ambil nasi ayam dan makan.makan.makan.sepuasnya..lalalala..SEDAP!!
lepak2 jap kat umah FIZA,sambil makan dessert yg ada..then,anak buah FIZA tiup lilin bday party fasa 2 pulak..hhaha..kek ada 2 biji..plus,dia clebrate 3 org anak buah dia skali..kitorg jadi glee club,nyanyi lagu HAPPY BIRTHDAY..hahaha.mcm haram,malu jer..
lepas tue,smapai lah dua diva tanah air iaitu AZUAN dan SAHAR..
HAHAHA..PJOE,jgn lengahkan masa,buat apa yg disuruh..tapi PJOE dgn rasa puakanya,x mahu kiss diorg..apalagi,KODIN pun terus lempang dia.HAHAHA..kelakar giler..
inilah diva tanah air yg dimaksudkan..
SAHABAT D'KAMPUNG.HEHEHE..2 DIVA YG HEBAT TUE...


then,masing2 balik rumah..
actually,hari nie kitorg plan nak g karok pagi2 hari..
bila kitorg pergi,karok pulak tutup..adoyai..
so,kitorg pun pergi kat bundle yg baru buka kat kg aku..then lunch di kedai misup aunty sahar..
malam nie,PIJO n KODIN dah nak balik..lain hari jumpa lagi uolssss and berjimba lagi..bye2..

Love,
SAFUWAN MOHD SAIDI.





2 comments:

  1. puake betol...
    hari nie hari malang aku..
    bese aku maen bowling strike sokmo doe...
    hahaha..~~~

    ReplyDelete
  2. hahaha..
    memang puaka..
    dah memang x pnadai maen bowling kan..
    lalalala
    badan senget lah tue..

    ReplyDelete