Friday, January 21, 2011

All About Me.

masa kechik.
dilahirkan di sebuah negeri yang terkenal dengan keropok lekor,dan tinggal di sebuah kampung yang aman dan damai. anak lelaki kepada Mohd Saidi Yunus dan Khamas Mat Zin. dan juga anak ke-6 yang dilahirkan pada tanggal 24 OKTOBER 1990, pada jam 5.45 pagi...
family and love
Dibesarkan dalam keluarga yang sederhana dan bersyukur mempunyai keluarga yang harmoni dan ceria. diberikan ayahanda yang cukup tegas tetapi baik hati dan juga bonda yang penuh dgn kasih sayang kepada semua anak2 nya.
rambut kerinting masa kechik2 dulu.

Diberi pendidikan awal di TABIKA Kemas Pengkalang Arang. zaman bergelar kanak-kanak masih segar dalam ingatan. Seterusnya menyambung persekolahan di SK BUKIT TUNGGAL dari tahun 1 sehingga tahun 6..kenangan yg cukup bermakna semasa di sekolah rendah apabila memperolehi 4A1B di dalam UPSR.
zaman persekolahan
Walaupun impian untuk meneruskan persekolahan di sekolah berasrama penuh tidak kesampaian,namun,SMK BUKIT TUNGGAL tetap menjadi pilihan..sepanjang melalui zaman remaja di sekolah menengah, ianya cukup menyeronakkan dan pelbagai pengalaman baru yang dikecapi dan menjadikan ianya satu kenangan yang sangat terindah di dalam hidup. 
mahasiswa.

AKHIRNYA....UiTM memberikan satu lagu kenangan yang tak akan dilupakan di dalam hidup..ditawarkan diploma pengajian komunikasi dan pngajian media, suduh cukup bermakna dan bersyukur kepada  tuhan kerana dapat meneruskan pengajian di alam universiti...
uitm lendu,melaka


love,
SAFUWAN MOHD SAIDI.





No comments:

Post a Comment