Friday, January 21, 2011

UNPRODUCTIVE di Lendu.

part 6 now.this is my last semester.Insyallah..mesti rindu kenangan sepanjang belajar di UiTM Lendu,dan menjadi ingatan selama2nya.gitewww...
part 6 nie x adalah busy sgt..(walaupun research x siap lagi)..class pun sekali jer seminggu..macam buat PJJ pulak..duduk rumah sewa pun bosan..dah x pergi campus kan,konfemlah asyik FB n movies sajo..dan yang paling penting TIDUR..(nie pun baru bangun tido)..sangat tidak productive..huhu..kalaulah rumah aku kat melaka jer,konfem every week aku balik...tapi nak buat mcm mana ruah aku jauh nun di timur sana..
btw,aku mesti cari sponsor untuk event ASAP..nanti x sempat pulak..lagipun,aku jadi committee untuk year book this semester...hehe..gila mencapap..
so, untuk menjadi productive,aku petang2 nak pergi joging untuk kuruskan badan..then,aku nak banyakkan membaca bahan bacaan english coz aku ambil MUET sem nie..dan,aku pun x nak lah masa yang terluang buat benda2 x berfaedah seperti TIDUR SAMPAI TENGAH HARI...

Love,
SAFUWAN MOHD SAIDI.

No comments:

Post a Comment