Saturday, January 22, 2011

Esok Ada Induction.

HELLO.
Esok kat campus ada induction untuk budak2 freshie(i mean semester 1) masscomm..kalau komed buat event konfem meletoppp punyer...So,niat dia hati ingin join sama..yer lah,nak jgk kenal dgn adik2 baru nie..mana tahu ada yg hot..wakakaka..lagipun,since aku masuk semester 2 kan,(konon2 senior lah)..aku x pernah join induction untuk budak2 baru..mcm2 halangan kalau nak pergi..tetapi,untuk esok,konfem aku pergi..yer lah,dah part6 kot,next sem dah x boleh join induction..aku pulak yang kena induc dgn senior kat degree..huhu..Insyallah..
Jom imbas kembli time aku part1 dulu,time first induction dgn senior masscomm..hehe..gempak habis kot..time tue buat kat dewan bendahara,then semua wajib pergi,dan ada jgk yg x pergi..senior bhgikan ktorg group by group..aku dapat group biru..hehe.satu group dgn aku time tue,johnny,aznam,aishah,yong,ika cincin dan ramai lagi..mcm2 xtvt ada sperti sukanaeka,cheers,makan yang penting,tepuk2 masccomm,goreng pisang dan ceramah agama...hehe..dan yang paling wajib dlm induction adalh MANDI TEPUNG..time tue,memang happy giler,coz secara.rasminya aku telah menjadi masscommers..hehe..


p/s:nie ada sedikit pic time induction.

Love,
SAFUWAN MOHD SAIDI.

abg2 dan akak2 komed.
group aku-blue.

epul jadi diva.

peace.=)

sukaneka.

havoc gitewww..

adik2 lagi time nie..
makan time.
safuwan & alepp.
awang famezan 

dhiya-menang.


sebelum mandi tepung.

suka nyerrrr..

akujanji masscomm.
sabar.sabar.

mandiiiiiiii...

terbaik dari komed.

afiq.

classmates:dmc1b

yeh2..mascommer julai 2008.





No comments:

Post a Comment