Tuesday, January 25, 2011

One Step to Broadcasting.


Broadcasting or Publishing?or Advertising?or maybe Journalism..but not Public Relations and others.
Ini lah yg sedang bermain di fikiran aku sekarang..apa major yg aku nak sambung untuk degree nanti..hmmm...*SIGH..time sekolah dulu,aku memang minat Journalism..konon2 bila besar nak jadi wartawan..tapi bila dah belajar basic pasal Journ nie kan,mcm susah pulak..kalau Public Relation tue memang dah aku tolak awal2,yer lah aku bukan pandai "spinning" pun.. haha..then,Advertising pun aku minat tapi x sure aku nie creative ker x org nyer..yer lah,nak buat advertisement,mesti lah kena ada idea yg creative..gitewwww...dan for sure,aku confuse antara nak ambil Broadcasting or Publishing....dua2 memang menarik dan buat aku tertarik..hehehe..btw,aku pun dah ada sedikit experience dalam dunia Broadcasting nie..time semester 5,aku dan team-mate telah hasilkan satu documentary video..so,dapatlah serba sedikit pengalaman dan pengetahuan dlm dunia Broadcasting..and now,aku dan committee yang lain dalam progress menghasilkan year book untuk batch kitorg..so,boleh aku rasakan mcm mane pulak nak publish book..dan selangkah jugak ker dunia Publishing..

Love,
SAFUWAN MOHD SAIDI

*pic2 sewaktu menghasilkan documentary video-Ulek Mayang.
nak kerja broadcast,kena lah tahan cuaca panas uolssss.

muka kena serius..haha..x der lah,janji fun.

posing2 tue,lain kira.

behind the scene..*kueh raya hiasan jer..lala

bukan senang nak jadi cameraman..

yang penting,muka sentiasa happy.

komitmen dalam team lah yang mesti ada uolssss...go baby go..



sempat yer...belakang tue dancers...

thanks peeps..finally.



No comments:

Post a Comment